اخبار

جلسه اعضای هیات موسس مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت در راستای برون رفت از مشکلات پیش روی در مورخه 30/3/1400

جلسه اعضای هیات موسس مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت در راستای برون رفت از مشکلات پیش روی در مورخه 30/3/1400
در این جلسه که راس ساعت 13 ظهر در مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت با حضور آقایان دکتر علی الماسی، دکتر منصور رضایی، دکتر مسلم صوفی، دکتر مهدی خزلی، نادر رجبی گیلان و سرکار خانم دکتر سهیلا رشادت  برگزار گردید، آقای دکتر علی الماسی ریاست مرکز تحقیقات ضمن خوش آمد گویی به اعضاء به بیان مشکلات پیش روی مرکز پرداختند. سپس هر یک از اعضاء به نظرات خود در این خصوص پرداختند و راهکارهایی برون رفت از مشکلات پیش رویی را ارائه نمودند.
 
مصوب گردید:
 مرکز طی مکاتبه ایی با معاونت محترم تحقیقات اعتراض خود را نسبت به جذب دانشجوی دکتری پژوهشی اعلام و دلایل توجیهی رد این موضوع را جویا شود.
اختصاص سهمیه هیات علمی پژوهشی مرتبط با فعالیت های مرکز از طریق ضریب کا و یا اعلام فراخوان.
درخواست تشکیل شورای عالی در خصوص نیاز به تقویت زیر ساخت های مرکز و حمایت طلبی از نهاد های بالا دستی در خصوص پیشرفت های اخیر مركز
با توجه به تناسب رشته آموزش بهداشت درخواست آقای دکتر مهدی خزلی در خصوص عضویت هیات علمی پژوهشی مجددا در شورای پژوهشی دانشگاه مطرح گردد. 
مصوب شد که از روسای سابق ( دکتر علی عزیزی و دکتر سهیلا رشادت)  و جناب آقای دکتر منصور رضایی به پاس 20 سال فعالیت مستمر در راه برنامه های مرکز تقدیر به عمل آید.
مصوب گردید که مرکز در خصوص طرح آقای سعید سعیدی( پژوهشیار دکتر منصور رضایی) از طریق آقای نادر رجبی معاون مرکز پیگیری های لازم را انجام و شرح اقدامات انجام شده را به اطلاع آقای دکتر منصور رضایی برساند.

 

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید