اخبار

جلسه مرکزتحقیقات توسعه اجتماعی با اعضای سمن های مرتبط با سلامت

جلسه مرکزتحقیقات توسعه اجتماعی با اعضای سمن های مرتبط با سلامت

جلسه مرکزتحقیقات توسعه اجتماعی  با اعضای سمن های مرتبط با سلامت
در مورخه 1400.08.26جلسه ایی در مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقاءسلامت با اعضای سمن های: افق سلامت، انسان دشواری وظیفه و سمن کیان خانواده برگزار گردید.
در این جلسه آقای دکتر علی الماسی ریاست مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت ضمن خوش آمد گویی به مهمانان در خصوص تاریخچه و فعالیتهای این مرکز در حوزه توانمند سازی جامعه نکاتی را ارائه و ابراز نمودند. سپس جناب آقای دکتر بهنام خالدی پاوه از اعضاء محترم هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی که خود از بانیان این جلسه بودند نکاتی را در خصوص فعالیتهای سمن های منتخب حاضر در جلسه ارائه دادند، سپس هر یک از مسئولین محترم سمن های مذکوربه بیان نظرات و دیدگاه خود و فعالیتهای انجام شده گروه های خود پرداختند.

در پایان جلسه مصوب شد که مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقاء سلامت با همکاری سمن های منتخب، اعضاء محترم هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی و پایگاه بسیج امام سجاد، پروژه محله سالم در محله چمن زین العابدین را آغاز نمایند.در این راستا مصوب شد که در مورخه اول آذر ماه ۱۴۰۰ جلسه ایی در خصوص این پروژه  با حضور مسئول محترم بسیج پایگاه امام سجاد و سرکار خانم رزمجو مدیر مدرسه محله برگزار نمایند و چالش های پیش رو در آن جلسه بررسی نمایند.

۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۲۳:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید