اخبار

اشتراک گذاری مباحث علمی و ارتقا فن سخنرانی دانشجویان و پژوهشگران توسط دفتر یوسرن کرمانشاه

اطلاعیه دفتر یوسرن کرمانشاه

اطلاعیه دفتر یوسرن کرمانشاه

دفتر یوسرن کرمانشاه با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قصد دارد رویداد STEM Talk با هدف به اشتراک گذاری مباحث علمی و ارتقا فن سخنرانی دانشجویان و پژوهشگران برگزار نماید.

 

 از تمامی دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشگاه رازی و سایر دانشگاه های استان می شود که در این رویداد حضور یابند و موضوعات علمی خود را در تمامی شاخه های علوم پزشکی، علوم پایه، مهندسی، علوم انسانی و فناوری در قالب سخنرانی های ۶ دقیقه ای به دو زبان انگلیسی و یا فارسی ارائه دهند.

 

جهت ثبت نام در این رویداد دانشجویان میتوانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0t3OB7U6cnQpExhI9nOrcXDoBC2dxQkowheYURJXMy9RdmQ/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

مشخصات خود را وارد کنند و چکیده سخنرانی (حداکثر ۵۰۰ کلمه) را ارسال نمایند. لازم به ذکر است پس از داوری اولیه، جهت آشنایی و تقویت فن بیان و سخنرانی دانشجویان، کارگاهی با همین مضمون به صورت حضوری و رایگان برای شرکت کنندکان برگزار خواهد شد.

روند داوری بر اساسUSERN Talk شبکه جهانی یوسرن می باشد و داوران از رشته های مختلف برای این رویداد دعوت خواهند شد

 از برگزیدگان در هر بخش سخنرانی انگلیسی و فارسی تقدیر بعمل خواهد آمد و نفرات اول این رویداد به صورت مستقیم و بدون مراحل داوری به رقابت USERN TALK کنگره بین المللی ۲۰۲۲ یوسرن معرفی خواهند شد.

جهت آشنایی بیشتر با فعالیت های دفتر یوسرن کرمانشاه از سایت دفتر دیدن فرمایید:

https://usern.kums.ac.ir/

همچنین اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد STEM Talk به مسئول روابط عمومی دفتر یوسرن, خانم مهسا دبیر از طریق Mdabir78@  مراجعه نمایید
۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید