اخبار

همایش زاگرس نشینان

برگزاری همایش یک روزه مراکز تحقیقاتی SDH

برگزاری همایش یک روزه مراکز تحقیقاتی SDH
همایش منطقه ای یک روزه مراکز SDH نواحی زاگرس نشین در تاریخ 16/12/1402 توسط مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار گردید.

 

 

بیشترین بار بیماریها و قسمت اعظم نابرابریهای سلامت در دنیا از عوامل اجتماعی ناشی میشود و چارچوب این عوامل نشان میدهد که در بسیاری از کشورها بدون به دست آوردن موفقیتهای چشمگیر در زمینه کاهش فقر، برقراری امنیت غذایی، امکان تحصیلات، توانمندسازی زنان و اصلاح شرایط زندگی در نواحی فقیرنشین و پر جمعیت، دستیابی به اهداف سلامت مقدور نمی باشد.

 نظر به این مهم همایش منطقه ای یک روزه ای در تاریخ 16/12/1402 با مراکز SDH نواحی زاگرس نشین که بافت اجتماعی، فرهنگی و به تبع آن مسایل اجتماعی مشابه دارند، توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به همت مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت برگزار گردید.

در این همایش یکروزه که بصورت حضوری و آنلاین برگزار گردید مراکز همسو در دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد، یاسوج، لرستان، همدان، زنجان، جندی شاپور اهواز، کردستان و ایلام به میزبانی کرمانشاه شرکت داشتند. همچنین بسیاری از سازمانهای مردم نهاد تحت نظارت سازمان بهزیستی با عنوان مراکز مثبت زندگی حضور فعال داشتند.

 

 

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید